Avatar billede walx Nybegynder
13. februar 2010 - 18:38 Der er 4 kommentarer

Mine billede mapper er tomme.

Jeg har fået et stort problem alle mine billed mapper er tomme, Hvor kan de været bllevet af alle mapper er der mmen de er tomme og jeg kan ik finde dem på min pc ... det er en Hp HDX 18 med windows vista.Jeg håber meget der en en her der har lyst til at hjælpe .
Avatar billede Mads Praktikant
13. februar 2010 - 19:02 #1
Hvad har du foretaget af installeringer eller lignende siden du så dine billeder i billedmapperne til du opdaget problemet?
Avatar billede walx Nybegynder
13. februar 2010 - 19:10 #2
Hej Madzen89

Nej jeg har ik afindstaleret nogle programmet men har instaleeret programmet ccleaner og picasa 3 så gik der et par dage så opdaget jeg mine billede og musik mapper var tomme men mapperne er der.

Venlig Hilsen valx.
13. februar 2010 - 20:49 #3
Har en mistanke - så derfor ->

Brug [SØG] til at søge HELE PC'en igennem efter eks. *.jpg filer.
Incl Skjulte/system mapper/filer...
Avatar billede walx Nybegynder
13. februar 2010 - 22:20 #4
Hej karise_larry.

1000 tak det vil jeg lige prøve skal nok komme tilbage når det er prøvet

Venlig hilsen walx