Avatar billede michelle Nybegynder
29. december 1999 - 14:27 Der er 7 kommentarer

voodoo 2 problem

jeg har et voodoo 2 kort fra procomp(g111)det virker bare ikke så godt,grafikken er ikke særlig god,skygger,billed meget sløret,teksten er næsten ikke til at læse.lige nu spiller jeg shadow company min computer er langt over minimums kravet til spillet,det samme med df2
Avatar billede cr Nybegynder
29. december 1999 - 15:23 #1
Det kan muligvis være at dit kabel imellem dit almindelige grafikkort og dit Voodoo2 grafik kort er defekt eller af dårlig kvalitet.

Prøv evt. at ændre justering af dine gamma indstillinger (i egenskaber på Voodoo kortet)

Det kan også være et driver problem, prøv at downloade den nyeste!
Avatar billede ero Nybegynder
29. december 1999 - 22:16 #2
Hvad for et grafikkort har du ud over Voodoo 2 kortet??
Avatar billede michelle Nybegynder
30. december 1999 - 10:07 #3
alm.grafik kort er ati 3d rage pro
grafik bus 2*agp(133mhz)
Avatar billede cldu Nybegynder
30. december 1999 - 19:58 #4
jeg mener også helt sikkert at det er kablet, hvis jeg har forstået det ret at det er dit desktop, der ser grimt ud? Ellers kan det være en konflikt mellem OpenGL delen i dit RagePro kort og GL delen i VII.
Avatar billede michelle Nybegynder
31. december 1999 - 09:56 #5
Tak for div.forslag men det er ikke kablet der er noget galt med,ej heller  mine driver.Men det er nok opsætningen af mine spil,det er bare noget pis at det skal være så svært at køre div.spil.Der burde klart være alt det man skulle bruge på den cd man køber(directx,driver,m.m)
Avatar billede tobias Nybegynder
18. januar 2000 - 21:26 #6
Har du overvejet at det muligvis kunne være fordi det var gået i stykker???
Hvis det er det og det er forholdsvis nyt ville jeg smide det i hovedet på forhandleren igen!
Avatar billede moritz Nybegynder
12. april 2001 - 16:20 #7
Ins en ny driver.