Avatar billede madiedk Nybegynder
13. februar 2010 - 16:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

windows 7 sleep from command line

Hej

Nogle der kender kommanden til at få windows 7 til at sleep fra en command line (da det skal bruges via remote) Der er en del om det på nettet med folk der har problemer da den går i hibernate istedet, det gør min nemlig også. nogle løsninger?

Det skal lige siges at det virker fint når jeg gør det lokalt ved at trykke på sleep knappen
Avatar billede rasnier Nybegynder
15. februar 2010 - 02:02 #1
Nej, men hvis du kører commandolinjen(CMD), og trykker "shutdown", kommer der så ikke oversigt over de forskellige mod af shutdown commandoen ligesom i xp?
Avatar billede madiedk Nybegynder
15. februar 2010 - 10:44 #2
jo, men ikke noget med sleep
Avatar billede madiedk Nybegynder
18. februar 2010 - 15:47 #3
virkelig ingen der kender den?
Avatar billede madiedk Nybegynder
03. marts 2010 - 17:44 #4
intet svar
Avatar billede Vandreren Novice
23. august 2010 - 20:45 #5
Er du stadig interesseret i en løsning?
Avatar billede madiedk Nybegynder
24. august 2010 - 08:25 #6
ja meget gerne, tak