Avatar billede AntonAKH Nybegynder
13. februar 2010 - 12:28 Der er 1 kommentar

Embedde videoer af Paradise Hotel fra YouTube

Hejsa allesammen.

Jeg sidder i et dilemma, og vil gerne høre jeres mening.

Det er sådan, at jeg igår lavede artikler vedrørende de nye Paradise Hotel 6 afsnit på min hjemmeside WallOfFame.dk.

Dette er også med videoer FØR de kom i TV (samme dag dog). Jeg har kun fundet dem på YouTube (altså ikke selv lagt dem på nettet).

Derfor vil jeg høre jer nu, om det er ulovligt? Det er jo ikke mig der har gjort det teknisk set, jeg linker kun de rigtige steder hen.

Please giv mig et korrekt juridisk svar. Der er en anden side der har været stoppet for at linke til disse afsnit. Men er der noget om snakken?

På forhånd tak.
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
19. februar 2010 - 22:33 #1
Der må da være nogen der kan svare..