Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
13. februar 2010 - 11:13 Der er 5 kommentarer

geninstallere windows 7 ..

hej..

Jeg har intil nu kørt med win7 Realese candidate .. men det er begyndt at fucke up.. den bruger nogle gange 5 timer på at starte op til skrivebordet.. og når jeg så kommer ind ligner det noget fra windows 95.... den vil heller ikk oprette net forbindelse osv.. det skal siges at imellem dette lort har den started normalt op 1 gang ,.. aner ikk hvad det er.. men nu vil jeg prøve at installere den igen og formatere hele skidtet ..

Jeg har en windows 7 32bit liggende som iso fil.. og en ekstern harddisk .. nogen der ved hvordan det kan gøres ?

husk det er win7 --> win7 ...
13. februar 2010 - 12:03 #1
Hmmm... ...liggende som iso fil... ? Hvor har du den fra ?
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
13. februar 2010 - 12:04 #2
fra en kammi .. tror os det er rc
13. februar 2010 - 12:09 #3
Generelt: Den *.iso bør du 'brænde' som rigtig DVD skive. Og derfra install komplet lige efter bogen...
http://www.helgec.dk/vista-install.html (Næsten det samme...)

Eksempelvis vha. -> http://www.ezbsystems.com/ultraiso/
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
13. februar 2010 - 13:14 #4
ja men har ingen så det skal være på ekstern...
13. februar 2010 - 21:00 #5
... extern USB baseret DVD drev kan så anbefales!