Avatar billede skovsbostrand Nybegynder
12. februar 2010 - 16:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskiftning af defekt HD HP Pavilion DV9571 (DV9000)

Vedr: HP Pavilion Entertainment PC DV 9571
Computeren er udrustet med 2 harddiske.
Efter geninstallation af et spil, fremkom følgende meddelelse:
"SMART Failure Predicted on Hard Disk 4: WDC WD1200BEVS-60RSTO-(S1)
Warning: Immediately back-up your dat and replace your hard disk drive. A failure may be imminemnt.
Press F1 to Continue"

Ved tryk F1 opnås ingen effekt, og HD angiveligt brudt sammen :-(

Har via bios testet den sekundære HD som er uskadt, men Den primære er stået af, og skal angiveligt udskiftes, hvorefter jeg håber at opnå liv igen..
Den defekte er produceret af Western Digital og hedder:
WD scorpio.    WD1200BEVS 120.0GB
DCM: FAYTJABB
5vdc
Serial ATA.

Jeg har på edbpriser.dk fundet følgende alternativer, og det ønskes oplyst om jeg umiddelbart blot kan udskifte til f.eks 500Gb disken, som er nævnt som alternativ..

http://www.getmore.dk/Sammenlign.aspx?Guids=,S5856907,S5041805,S4591260

venlig hilsen og god weekend
Kresten
Avatar billede skovsbostrand Nybegynder
13. februar 2010 - 10:27 #1
Hvordan finder jeg ud af om denne harddisk fra getmore.dk http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=WD5000BEVT
passer i computeren??

på forhånd tak.
Avatar billede skovsbostrand Nybegynder
13. januar 2011 - 09:36 #2
tak