Avatar billede roberthz Nybegynder
11. februar 2010 - 20:03 Der er 2 kommentarer

Sorte bjælker i siden af skærmen, når jeg..

Hej experter,

Jeg har problemer med at sætte opløsningen under 1980x1024. Hvis jeg prøver kommer der sorte bjælker i siden af skærmen, og jo mindre opløsning jeg prøver. Jo større bjælker er der.
Jeg har en mm-vision.dk bærbar, og windows 7 Home Premium 64 bit.
Jeg har ATI Radeon 4650 graphic card.

vh

Roberth
Avatar billede Kilder Nybegynder
11. februar 2010 - 21:04 #1
Har du kigget under scaling options i Catalyst Control Center? Jeg havde samme problem i windows 7 når jeg spillede.
Avatar billede roberthz Nybegynder
11. februar 2010 - 22:37 #2
Kilder:

Jeg har en eller anden underlig version af Catalyst control center, og jeg har left efter det der Scaling option, og der er intet. Jeg har heller ikke CCC mere, da jeg har uninstalleret, for at installere en nyere version.