Avatar billede Maylind Nybegynder
11. februar 2010 - 11:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan for jeg dette lavet om til et link

echo "".$vis['navn']."<br /><br /><br />";
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. februar 2010 - 11:48 #1
echo "<a href=\"stien.dk\" target=\"_blank\">".$vis['navn']."</a><br /><br /><br />";
Avatar billede Maylind Nybegynder
11. februar 2010 - 11:52 #2
Det virker, men den skal ikke åbne i et nyt vindue
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. februar 2010 - 11:54 #3
echo "<a href=\"stien.dk\">".$vis['navn']."</a><br /><br /><br />";
Avatar billede tubber Juniormester
11. februar 2010 - 11:59 #4
echo "<a href=\"stien.dk\" target=\"_self\">".$vis['navn']."</a><br /><br /><br />";
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. februar 2010 - 12:02 #5
Maylind>> Vil anbefale dig at læse lidt om HTML, PHP, CSS og måske Javascript. Det du spørger om her, er helt basale ting som man kan læse sig til, overalt på nettet.
Avatar billede tubber Juniormester
11. februar 2010 - 12:11 #6
et godt sted at starte er sådan et sted som html.dk

Der er både tutorials og referencer på dansk
Avatar billede Maylind Nybegynder
11. februar 2010 - 12:49 #7
kom med svar så du kan få point michael stim... Ved også godt hvordan man gør men har det med at glemme de meget nemme ting når jeg arbejder med de svære ting hehe.... og tror heller ikke jeg har sovet så godt i nat hehe. undskyldninger er der nok af... men tak for hjælpen
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. februar 2010 - 12:55 #8
Ellers tak, samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter.
Avatar billede Maylind Nybegynder
11. februar 2010 - 13:00 #9
:) okay