Avatar billede rasm8s Nybegynder
11. februar 2010 - 09:22 Der er 2 kommentarer

messenger vil ikke logge på...eller slette windows live essentials

Når jeg prøver at logge på msn lagger den vildt meget når jeg skal skrive bruger navn ... men det går fint med password.

Den kan så ikke logge ind og siger services not available.... fejl 0x800b0004

har prøvet at geninstallere men kunne ikke slette windows live essentials. fandt en msn som jeg kunne installere men virker stadig ikke. har prøvet at rode forskellige løsninger som ikke har virket.

håber der er nogen der kan hjælpe.
11. februar 2010 - 09:31 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Pssssst: Hvis du pænt følger op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/rasm8s (Dem der ikke er grønne) så kan det være at der sker noget i denne tråd *S* ...
Avatar billede rasm8s Nybegynder
11. februar 2010 - 09:47 #2
Det er Windows 7

Hov har ikke brugt experten i lang tid... havde ikke rigtigt fået svar i de gamle... men har nu givet for hjælpen.