Avatar billede kennethstomp Nybegynder
10. februar 2010 - 22:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

formaterng af computer med win 7

hejsa.. jeg har netop købt windows 7, har efterfølgende læst at man helst skal formatere sin computer også lægge win 7 ind.. min problem er så at jeg ved ikke hvordan jeg formatere den.. jeg booter med win7 i cd-romen, men får ingen valgmuligheder om formatering.. den starter bare installations programmet op hvor jeg så kan vælge "opgradere" og "brugdefineret"..

hvordan formatere jeg min computer total? :)
Avatar billede riversen Nybegynder
11. februar 2010 - 06:36 #1
og hvis du fortsætter lidt længere får du på et tidspunkt mulighed for at vælge hvilket drev du vil installere på. Her har du også mulighed for at formatere drevet inden du klikker videre.
Avatar billede jps6kb Novice
11. februar 2010 - 07:56 #2
Lige præcis. Vælg brugerdefineret og så får du en oversigt over diske ligesom i XP installation.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 08:05 #3
metoden er ligesom i vista

http://www.helgec.dk/vista-install.html

m.v.h
Avatar billede kennethstomp Nybegynder
11. februar 2010 - 10:41 #4
har vista :) og vælger jeg brugerdifineretkommer der rigtig nok en oversigt over drev men ikke noget hvor jeg kan formatere.. :S
Avatar billede kennethstomp Nybegynder
11. februar 2010 - 10:49 #5
og har kun 1 drev nemlig c:\ men de valg muligheder jeg får er opdatere eller indlæs driver :S
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 10:50 #6
se lige under 6 - 8c
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 10:51 #7
se 8 driver options advanced
Avatar billede kiiim Nybegynder
11. februar 2010 - 13:42 #8
Jeg har samme problem som Kenneth ... jeg skal formatere harddisken, men har kun én, og det er der W7RC ligger på. Og jeg får heller ikke mulighed for at vælge "formater".

Jeg forstår ikke lige svar nummer 6 og 7 i denne tråd ... ?!?!?
Avatar billede kennethstomp Nybegynder
11. februar 2010 - 16:46 #9
der faldt 5øreren :D mange tak :)