Avatar billede fskov Nybegynder
10. februar 2010 - 20:19 Der er 7 kommentarer

Lenovo N300 - kan ikke tændes efter batteri løb tør.

Min Lenovo var tæt på at løbe tør for batt, og gav som den plejer besked om at jeg skulle sætte den til strøm igen. Det gjorde jeg så og forlod lokalet. Da jeg kom tilbage, stod den med sort skærm, hvilket den har gjort siden. Den reagerer ikke på noget som helst. Jeg har prøvet at vente til battriet var fyldt igen, har prøvet at tage batteriet ud og tænde, har prøvet at tage strømstikket ud og tænde. Men den reagerer ikke på noget overhovedet!!

Er der nogen der har et bud???
10. februar 2010 - 20:29 #1
Et bud: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/fskov - vend pænt tilbage til dine tidligere spørgsmål (Dem der ikke er grønne)

---

Ta' batteriet + Powerstik ud
Hold Powerknap nede >30 sekunder
Montér det hele igen
Og se hvad der sker ?
Avatar billede fskov Nybegynder
11. februar 2010 - 23:13 #2
Det virkede! Tak for hjælpen!

Måske et dumt spørgsmål - hvordan afslutter jeg "tråden"? Der en et par stykker der har borkket sig over at jeg ikke lukker, de spørgsmål, jeg har startet herinde.
12. februar 2010 - 06:41 #3
12. februar 2010 - 06:41 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede memce Nybegynder
17. februar 2010 - 11:03 #5
Hej.

Det samme er sket for mig(har dog en lenovo t400)
Har prøvet at tage både batteri og strømstik ud og holde slukknappen nede i 30 sek, hvorefter jeg monterer det hele igen, UDEN HELD.

Nogen der har nogle andre forslag?
Avatar billede fskov Nybegynder
17. februar 2010 - 14:28 #6
Jeg fik min igang igen. Er ikke helt sikker på hvordan jeg gjorde. Det var muligvis med batteriet ude og strømstikket i, jeg kunne tænde for den igen. Men prøvede mig ellers frem med forskellige kombinationer af batteri, strømstik og powerknap. Klø på!
17. februar 2010 - 21:46 #7
Ping... [2]
(Det var et [svar]...)