Avatar billede Mia_J Nybegynder
10. februar 2010 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gmail og IE8

Jeg har fået en underligt problem på min stationære pc og ved ikke helt hvilken kategori det hører under,
Jeg har i længere tid benyttet IE8 uden problemer, men pludselig vil den ikke åbne mine mail i gmail.
Jeg kan logge ind på min gmail-konto og se at der ligger nye mail, men hvis jeg klikker på en mail kommer der en lille grøn boks hvor der står "Indlæser" og så kommer jeg ikke videre.
Jeg kan heller ikke åbne gamle mails eller skrive en ny.
Alle andre sider i IE fungerer upåklageligt.
Hvis jeg logger på min gmail-konto via min bærbare (også IE8) har jeg ingen problemer.
Jeg har Vista på begge pc'er.
Avatar billede Vandreren Novice
10. februar 2010 - 20:25 #1
Der er dokumenteret flere problemer med gmail og IE. Google anbefaler at man bruger en anden browser, i det mindste indtil problemerne er afviklet.
Avatar billede Vandreren Novice
10. februar 2010 - 23:43 #2
Hvis du insisterer på at bruge IE, så vil det måske hjælpe at installere Google Chrome Frame.

http://www.google.com/chromeframe
Avatar billede Mia_J Nybegynder
11. februar 2010 - 00:49 #3
Tusind tak for hjælpen. Der er nu installeret Google Chrome Frame og så fungerer det igen.
Avatar billede Mia_J Nybegynder
11. februar 2010 - 00:50 #4
Øhh, du er vist nødt til at poste svar for at få dine point :-)
Avatar billede Vandreren Novice
13. februar 2010 - 21:18 #5
Jeg er glad for at kunne hjælpe dig. :-)