Avatar billede lucaryholt Nybegynder
10. februar 2010 - 13:22 Der er 4 kommentarer

Sony Handycam DRC-HC46 problem

Hej jeg har en DRC-HC46 camcorder og kan ikke få filmen på kameraet over på computeren, kan ikke finde driver cd'en og heller ikke på internettet.
Er der nogle der kan hjælpe mig eller henvise mig til nogle andre hjemmesider.

På forhånd tak
Luca
Avatar billede aburami Nybegynder
10. februar 2010 - 13:23 #1
Avatar billede lucaryholt Nybegynder
10. februar 2010 - 13:33 #2
ja men man skal bruge en kode fra cd'en og jeg kan ikke rigtig finde den cd lige nu, men tak.
Avatar billede aburami Nybegynder
10. februar 2010 - 13:57 #3
Når okay, prøv evt at  maile til deres support, kunne forestille mig de måske havde en kode man kunne nulstille den gamle med måske..
- bare et gæt.
Selv tak..
Held og lykke..
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2010 - 18:54 #4
På Sony support sider kan du finde det du skal bruge.

Muligt med dit kamera, men med mit skal jeg bare "dokumentere" at jeg er berettiget til installation ved at tilslutte kameraet.

Er dit med USB eller firewire/iLink?