Avatar billede nmo Nybegynder
09. februar 2010 - 19:10 Der er 2 kommentarer

MSN Problem

Når jeg åbner mit MSN, og venter så logger den af igen og igen, hvis jeg prøver og logge på logger den af igen efter noget tid, og synes mit net blevet langsomt eller slet ikke gider og gå til de sider jeg ville gå til hvis jeg er logget på msn, men så når den er færdig med og logge på logger den jo af og når den er logget af virker nettet fint igen?

Nogen som kan hjælpe så jeg kan få lov  til og være på msn? :)
Kigget på serverstatusen der var den her http://status.messenger.msn.com/Default.aspx?aspxerrorpath=/Status.aspx (:
Tak på forhånd
09. februar 2010 - 19:25 #1
Prøv lige at læse din tekst igen ? ....... (Her er de manglende punktumer...)

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Det er vel denne du bruger -> http://download.live.com/messenger ?

Virker dit INTERNET 'normalt' ?
Avatar billede nmo Nybegynder
09. februar 2010 - 19:37 #2
Sorry, jeg bruger Win7
- og ja, det er den normale messenger.
og mit net virker også normalt.