Avatar billede MrLund Nybegynder
09. februar 2010 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Beskeder kommer ikke frem

Jeg har MSN messenger og døjer meget med at mine beskeder ikke kommer frem. Eller dvs, det er periodisk hvor der lige er en enkelt eller 2 beskeder som ikke når frem til modtageren.
MSN brokker sig dog ikke, at den ikke kunne leveres til modtageren.

Jeg har forsøgt at gensinstallere min MSN, uden resultat
jeg har forsøgt at ændre msn adresse, også uden resultat
jeg har tjekket firewall at den tillader brugen af MSN messenger.

Hvordan dælen finder jeg fejlen ?
09. februar 2010 - 17:47 #1
Det er vel denne version du bruger -> http://download.live.com/messenger

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Husk at pænt følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/MrLund !!!
Avatar billede MrLund Nybegynder
09. februar 2010 - 18:31 #2
Ja det er den version jeg bruger ;) og kører med win7..

ved jeg har et par hængeparter, og det er ikke glemt . tingene er bare ikke afprøvet endnu pga. tidsmangel :)
Avatar billede MrLund Nybegynder
14. februar 2010 - 12:23 #3
lukker igen, ingen løsning :(