Avatar billede patrickreck Nybegynder
08. februar 2010 - 20:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af nyt kabinet uden strømforsyning

Hej.

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet efter et nyt kabinet, og har endeligt fundet et der falder i min smag (http://www.getmore.dk/specifikationer-lian-li-classical-silent-pc-201a/kabinet/pc-201a_112110_ps.html) - men der følger ingen strømforsyning med, så jeg ville lige høre om jeg bare kan tage min gamle strømforsyning fra det kabinet jeg har nu, og smide over i? eller skal jeg ud og investere i en ny?

Mvh Patrick
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2010 - 21:02 #1
Er det også et alm. kabinet? Og ATX strømforsyning?
Hvis ja, så kan du godt, da det er en standard de er lavet i.
Avatar billede patrickreck Nybegynder
08. februar 2010 - 21:04 #2
Jeg tror også det er et af disse såkaldte Towers, da det jeg har pt. er temmelig højt.
Jeg kan ikke lige se hvilken strømforsyning der er i lige nu, da jeg ikke er hjemme - men hvad er forskellen på ATX strømforsyninger og andre strømforsyningerne der end måtte være? Og hvad skal der til hive den ud af det gamle, og over i det nye? :-)
Avatar billede patrickreck Nybegynder
08. februar 2010 - 21:20 #3
Det lykkedes mig at få min kære kæreste til at tage et billede:
http://img24.imageshack.us/img24/5103/imagexv.jpg
vil denne strømforsyning passe i kabinettet? :-)
Avatar billede Handy-PC Nybegynder
08. februar 2010 - 21:31 #4
Ja den vil fint passe i dit nye kabinet.

Din nuværende strømforsyning er af ATX standarden, hvilket dit nye kabinet også er, så de passer fint sammen.

Btw, rigtig lækkert kabinet du har fundet dig!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2010 - 22:32 #5
handy-pc jeg har givet det rigtige svar, dog uden at lægge et svar så jeg undrer mig lidt over at du skriver det som et svar???

Men her er mit svar...
Avatar billede Handy-PC Nybegynder
08. februar 2010 - 23:35 #6
Det var bare for at forsikre patrickreck om at den strømforsyning han viste billede af er kompatibel med hans kommende kabinet.

Patrickreck bare giv john_stigers de points da han selvfølgelig var først med det korrekte svar.
Avatar billede patrickreck Nybegynder
09. februar 2010 - 13:03 #7
Okay :-)
Tak for hjælpen  begge to