Avatar billede Tigerbite Nybegynder
08. februar 2010 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HTML Søgeside

Hej.

Jeg vil gerne lave en side som http://scootergalleri.dk/html/gal_alle.asp

bare om guitarer.

Kan nogen hjælpe mig med at kode det?

Jeg har ingen erfaring i a programmere html, så jeg må bruge meget hjælp.

point til dig som får hjulpet mig med det her ;)
Avatar billede keysersoze Guru
08. februar 2010 - 19:27 #1
Med al respekt så vil jeg umiddelbart mene at du er en smule optimistisk - primært fordi det kræver mere end HTML at lave sådan en side (der ligger en database bag og kodningen er lavet i et serverside-sprog (i det specifikke tilfælde i ASP)) og også omkring hvor store opgaver man uden videre kan få folk til at lave for point.

Du må i gang med noget ASP/PHP/ASP.NET samt noget database og så spørge når du støder på lidt mere specifikke udfordringer.
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
08. februar 2010 - 19:32 #2
ok. Men hvordan kan jeg lave textboxen og de andre der er i søgelinjen? dem hvor man trykker og så ruller der en text ned som man kan trykke på?
det er et skridt
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
08. februar 2010 - 19:35 #3
du ved: Sortering tingene
Avatar billede keysersoze Guru
08. februar 2010 - 19:42 #4
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
09. februar 2010 - 16:11 #5
Tak for den. Nu ved jeg bare ikke hvordan man laver en skrivefirkant hvor man skriver søgeord ind i. og derefter en søgeknap som siger "Søg" eller "Search"
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2010 - 20:18 #6
Det finder du på samme side;

http://w3schools.com/tags/tag_input.asp