Avatar billede klitfelt Praktikant
08. februar 2010 - 16:22 Der er 1 løsning

Trådløst netværk + ps3

Hej Eksperter
Jeg har søgt en del på ovenstående emne men har ikk fundet noget jeg kunne bruge.

Mit problem er, at jeg har købt en Netgear WNR1000 router og det var intet problem og få oprettet det trådløse netværk til min bærbar, men min ps3 vil ikke komme på?!?

Når jeg sætter min ps3 til autoscan for netværk siger den: access point was not detected

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede klitfelt Praktikant
10. februar 2010 - 23:10 #1
anyone?