Avatar billede Icesave Nybegynder
08. februar 2010 - 12:34 Der er 2 kommentarer

Mail tjenester der kan vidresende mails?

Findes der nogle gratis mail tjenester der kan vidresende mails til ens adresse? Jeg leder efter nogle ukomplicerede tjenester der kan vidresende den mail der kommer ind. Jeg kender til bigfoot, men findes der andre? Kom med jeres bud.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2010 - 14:33 #1
du kan lave det selv - et webhotel (fx web10.dk) opret en konto (ret billigt - men ikke gratis). Der kan du lave 10 domæner, og hver domæne har så sin egen email (web-mail) - som du kan sætte op til at sende det hele til din faste mail-adresse.
Og hvis du ikke bruger stjerne-alias (dvs rub og stub til @domæne.dk går til dig), men opretter et antal brugere, så kan du åbne og lukke disse, hvis de spammes.
Avatar billede jagtai Nybegynder
09. februar 2010 - 13:10 #2
Gmail på Google kan vist også, men jeg ved ikke om det er det du leder efter.