Avatar billede BjarnePedersen Nybegynder
08. februar 2010 - 11:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

en bruger mange adgangskoder?

Jeg skal have sat to pc'ere op til at folk med et magnetkort (til andet brug) kan logge på via en slæde og bruge nettet mm.

Computerne er med win 7

Findes der et program der fungerer som adgangsbeskyttelse eller hvilke muligheder er der?

Jeg forestiller mig en løsning hvor de bare skal køre kortet igennem for at låse pc'eren op.
Hvis jeg så kan oprette en bruger med et password begrænset til de første 4-6 karakterer ville det være fint, men kan man begrænse feltets størrelse i win 7?
Avatar billede BjarnePedersen Nybegynder
09. februar 2010 - 22:38 #1
Er der ikke nogen forslag?
Avatar billede BjarnePedersen Nybegynder
14. marts 2010 - 22:35 #2
-