18. juli 2001 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FORM.... Auto

Hejsa,

Jeg har på min hjemmeside en:
<FORM ACTION=\"ok.asp\" METHOD=\"POST\" id=form1 name=form1>

Også en knap der står login på.

Men det er sådan at bruger ikke skal udfylde nogle felter da de bliver udflydt automatisk.
Så brugeren skal bare trykke login.

Men kan det ikke gøres på en smarter måde ?
Altså så bruger loader siden og så skal den automatisk trykke på knappen login.  ???

Kan de lade sig gøre ?
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2001 - 12:46 #1
Måske et eller andet <body Onload=\"fdfdlkæfdælkfdsaælk\">
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. juli 2001 - 12:47 #2
<body onload=\"document.form1.submit()\">
Avatar billede nute Nybegynder
18. juli 2001 - 12:48 #3
du kan gjøre det med cookies. Når brukeren logger inn første gang, så setter du en cookie på maskinen. Hvis denne cookie eksisterer på maskinen, så logger du brukeren automatisk inn ut fra verdiene du velger å sette i den:

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=90

/nute
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2001 - 12:51 #4
Nute > hvorfor bruge en cookie, når man kan gøre det, som bjarke-b sagde?
Avatar billede nute Nybegynder
18. juli 2001 - 12:54 #5
og hvordan skal du så få verdiene inn i formfeltene ?? Skal systemet gjette hvem som prøver å logge seg inn ?? Han skriver jo at brukeren ikke skal fylle noe inn i formularet. AI er desverre ikke ferdig utviklet (hvis det noengang kommer til å bli det ) så med mindre maskinen vet hvem som sitter foran maskinen så ser iallefall ikke jeg noen andre måter å gjøre det på...

/nute
18. juli 2001 - 12:55 #6
Tak Bjarke-B det virker :-)