Avatar billede Novice-1 Forsker
07. februar 2010 - 17:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

søger: programmer der "oversætter" tale til skrift (dansk til dansk)

Hej

Jeg er på jagt efter et program der kan oversætte tale til tekst, således at jeg kan nøjes med at tale til min pc
-i stedet for at bruge mine alt for store og klodsede tommelfingre

Findes der i dag billige programmer der er noget  værd?
og kan de i givet fald kun bruges til word
-hvad med Open Office
-og hvad med mailprogrammer
Outlook ekspers/ Outlook og thunderbird

på forhånd tak for hjælpen

holger
Avatar billede store-morten Ekspert
07. februar 2010 - 18:40 #1
Avatar billede store-morten Ekspert
07. februar 2010 - 18:46 #2
Koster en 'Tudse'
Avatar billede Novice-1 Forsker
08. februar 2010 - 01:07 #3
Tak for hjælpen
Jeg var inde på siden, ser meget lovende ud, så det ender  vist med det

hilsen holger
Avatar billede Novice-1 Forsker
08. februar 2010 - 01:14 #4
Hvorfor pokker kan man ikke komme til at give point til dem der svarer på ens spørgsmål
- i stedet for til sig selv
er det fordi andre skiver
kommentar  i stedet for svar
Avatar billede store-morten Ekspert
08. februar 2010 - 16:03 #5
Du skal skrive kommentare ;-)

Og når du har fået hjælp du kan bruge, beder du om et 'Svar'
Som du derefter acceptere, og dermed tildeler point.

Din kommentar ¤3 har du fået lavet som 'Svar' og taget poinsne selv :-)
Avatar billede perolsen Novice
14. februar 2010 - 08:05 #6
hej har prøvet Dictus og det er ikke så godt som de lover??
der er mange fejl i det
Avatar billede Novice-1 Forsker
14. februar 2010 - 16:40 #7
også tak til perolsen  -jeg har vist så mange tommelfingre at jeg nok vil gøre forsøget
-spørgsmålet er så om jeg har tålmodighed nok til at "opdrage" på programmet,  min jydske accent taget i betragtning
-hvis jeg anskaffer det vender jeg nok tilbage
-kan se det nu også burde kunne bruges til open office -under windows

holger