Avatar billede dontcry Nybegynder
07. februar 2010 - 16:28 Der er 2 kommentarer

Ny harddisk

Møjn

Jeg har tænkt mig at sætte en nu harddisk i en computer, hvor harddisk er brandt sammen, men kan man instalere et styresystem på en computer, når det ligger på en usb-nøgle??
Avatar billede off-line Nybegynder
07. februar 2010 - 16:48 #1
Det fremmer lysten til at hjælpe, når en spørger ulejliger sig
med at lukke sine spørgsmål. http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/dontcry
Avatar billede scifi-bob Nybegynder
08. februar 2010 - 20:20 #2
Ja, men det er afhængig af, at den computer du vil installere på, kan boote fra USB. (Ikke alle kan dette..)

De fleste nyere computere kan klare det, så hvis dette er tilfælde, så er det bare snak om at du har det rette boot image på USB.

Vi har brug for flere detaljer. Hvilket OS/version vil du installere?