Avatar billede piakj Nybegynder
07. februar 2010 - 14:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Click-layer på banner??

Hejsa - jeg kender desværre kun til design. Men jeg har lavet nogle bannere, som skal på vores sites, men de mangler ligesom det der øverste "clicklag"
I gamle dage smed jeg en knap på, satte alpha til 0, og skrev:

"on (release) {
getURL("http://www.eksperten.dk", _blank)
}"

Men det synes jeg ikke jeg kan få til i min nye version af flash??? Bruger CS4 og actionscript 3

Nogle der har en løsning?
Avatar billede piakj Nybegynder
08. februar 2010 - 16:43 #1
Har nok ikke formuleret mig godt nok.

Jeg skal bruge en fuunktion der igennem vores side henviser til bannerlinket - altså så kliks kommer igennem os:)
Avatar billede piakj Nybegynder
10. februar 2010 - 10:55 #2
Jeg kan godt se det ikke kan forstås:) Forsøger med nyt spørgsmål