Avatar billede bozzi Nybegynder
07. februar 2010 - 02:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænde på 3 drev samtidig?

Hej derude
Har en stationær pc med 3 brænder i. Ville spørger om nogen ved om man kan brænde 3 forskellige ting på samme tid og med samme program. Jeg bruger nero. Skal man opsætte drevene på en speciel måde eller bruge nogen andet software? Håber der er en der kan hjælpe derude.....
Avatar billede thov Forsker
07. februar 2010 - 06:02 #1
Har du RAM og CPU'er nok, kan du starte brænderprogrammet flere gange, og lade dem køre parallelt.
Om det så skal være Nero, er så spørgsmålet, for Nero konflikter med andre brænderprogrammer fra Windows 95 tiden.

Nu er Nero det enste tilbageværende brænderprogram af den type, så risikoen er forsvundet. Men spørgsmålet er så - kan Nero konflikte med sig selv ??

Måske er det bedre med CDburnerXP ?
Avatar billede bozzi Nybegynder
07. februar 2010 - 09:31 #2
Glemte at oplyse at jeg har 6gb ram og icore7 processor.... Ved du om CDburner XP kan køre på windows 7 64 udgaven?
Avatar billede thov Forsker
07. februar 2010 - 13:16 #3
Det må komme an på en prøve - om CDburnerXP er klar til 64 bit (Men mon ikke) ?

Ellers er der dette program http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html
Avatar billede richardsen Juniormester
07. februar 2010 - 13:16 #4
Fra forsiden på CDburnerXP's hjemmeside :  2 klik

Key Features
burn all kinds of discs
audio-CDs with or without gaps between tracks
burn and create ISO files
data verification after burning process
create bootable discs
multi-language interface
bin/nrg → ISO converter, simple cover printing and much more!
Operating Systems: Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/2008/Win7 (x86 / x64)
Avatar billede bozzi Nybegynder
07. februar 2010 - 15:16 #5
takker mange gange for svarene
Avatar billede richardsen Juniormester
08. februar 2010 - 09:10 #6
Prøv lige at læse lidt om pointtildelingen.
Meningen er jo ikke at man får et svar fra andre og så selv tager point.
Avatar billede bozzi Nybegynder
08. februar 2010 - 13:45 #7
har lavet en fejl....skal nok rette op på den.
Avatar billede bozzi Nybegynder
11. januar 2014 - 18:42 #8
tak
Avatar billede bozzi Nybegynder
11. januar 2014 - 18:42 #9
tak