Avatar billede hitman3k Nybegynder
06. februar 2010 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3 gange i tabel indenfor en vis magen Felt skal afkydse.

Hej

min overskrift lyder nok lidt mærkelig.

Det jeg skal.

Jeg har en tabel hvor der bliver gemt noget data hvergang man logger ind, når man så har logget ind 3 gange skal man komme i betragtning om den må godkende brugeren, ved at se om scooren er inden for 10 point frahinanden alle 3 login, og hvis de er inden for en magen på 10 så skal den sætte et kryds i et felt.

Nogen der kan komme med hint til hvordan det kan laves. jeg er helt på barbund med det der med 3 poster skal sammenlines og hvis magen mellem alle 3 er inden for 10 så skal den sætte et kryds i et felt..

PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede mugs Novice
06. februar 2010 - 16:08 #1
"scooren er inden for 10 point frahinanden alle 3 login"

Hvordan skal det beregnes?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
06. februar 2010 - 16:20 #2
Hvis vi fx siger

at login 1 er 15
Login 2 er 20
Login 3 er 25
Her skal den afkrydse feltet

Men Hvis fx:
Login 1 er 15
Login 2 er 35
og login 3 er 20

Så skal den ikke afkrydse i feltet
Avatar billede DoRee Nybegynder
11. april 2010 - 17:27 #3
Du kunne lave et stykke kode der traverserer posterne igennem for hver enkelt bruger. for hver post sættes midlertidige variable iMax og iMin med hhv. max og min værdi. Ved den sidste post for en enkelte bruger sammenlignes iMax og iMin - og hvis mindre end 10 sættes krydset
Avatar billede hitman3k Nybegynder
14. januar 2011 - 15:53 #4
opgivet Lukker