Avatar billede dalbjerg Nybegynder
06. februar 2010 - 00:16 Der er 1 løsning

Del Extended volume

Hej

Findes der noget program som kan dele en extend volume?

jeg har en server som har en extended volume over 2 drev. Hvilket ikke er særligt smart. Problemet er at der er installeret en sql server på dette drev. Havde det bare være flade filer var der ikke noget problem så var det bare at kopere dette ud.

Men nu ligger der jo dll og exe filer på dette drev.
Drevet er på 60 GB. det er lavet af 2 gange 30GB, der er ligenu kun 1Gb data på drevet, så det kan sagtens ligge på den ene diskene.

Mvh Kenneth Dalbjerg
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. februar 2010 - 21:45 #1
Nå må tage en fuld backup af drevet. Slukke serveren.
Lave et nyt drev.
Genskabe drevet til det nye drev.
Start af serveren.