Avatar billede kjeks Nybegynder
05. februar 2010 - 10:26 Der er 10 kommentarer

Har virkelig brug for hjælp, usb indgang!

Hej Eksperter.

Jeg har mig sådan en Dell Inspiron 1720.
Den er begyndt på når jeg tilslutter en usb nøgle, harddisk eller lign. Så vil den have at jeg skal installere driversoftwaren før at jeg kan læse min usb. Når jeg så trykker "Find driversofwaren" Så siger den "C:\Windows\system32\StorProp.Dll er enten ikke beregnet til at køre i Windows, eller den indeholder fejl".
Avatar billede kjeks Nybegynder
05. februar 2010 - 10:29 #1
Hvad kan jeg gøre, for at få den til at stoppe med det? Fik lige trykket "færdig" for tidligt.

Håber i kan hjælpe.

Mathias.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2010 - 10:43 #2
http://search.euro.dell.com/results.aspx?s=bsd&c=dk&l=da&cs=dkbsdt1&k=Inspiron+1720&cat=all

er der gule anmærkninger i kontrolpanel - enhedshådtering.

det kunne jo ohså være en fejl på nøglen hvis det er den eneste
den laver det på.
lån og prøv en anden usb enhed
Avatar billede kjeks Nybegynder
05. februar 2010 - 10:47 #3
Det er lige meget hvilken og hvilket usb "ting" jeg putter i. Så siger den det. Prøver lige det andet.
Avatar billede kjeks Nybegynder
05. februar 2010 - 10:55 #4
Der er ingen gule anmærkninger i kontrolpanelet.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2010 - 11:06 #5
prøv at reparere din windows - der er muligvis en fejl på

hvad siger den hvis du går i kontrolpanel-administration-computeradministration-diskhåndtering er din usb nøgle registreret med et drev  bogstav
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2010 - 11:10 #6
Kopier og indsæt filen fra en anden installation
Avatar billede kjeks Nybegynder
05. februar 2010 - 11:17 #7
Treatmenice, nej den er ikke registreret med et drev bogstav.

Helgec, du må lige uddybe lidt, jeg er ikke så meget inde i det her.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2010 - 11:29 #8
Søg efter StorProp.Dll på en anden installation og kopier den ind i C:\Windows\system32 på problembarnet - evt. systemgendannelse til før problemet opstod
Avatar billede cipto Nybegynder
05. februar 2010 - 18:13 #9
eller google StorProp.Dll på nettet, der er mange sider man kan downloade "fixede" eller standard dll'er fra.

Hvis du har en backup fra før som Helgec nævner er det nok det "sikreste"