Avatar billede luigi Nybegynder
05. februar 2010 - 08:12 Der er 5 kommentarer

Software til touchskærme

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man udvikler programmer til touchskærme.? Hvilket styresystem er bedst?, Hvilket programmeringssprog benyttes?. Hvor for man kontakt med folk som kan udvikle software til touchskærme?
Avatar billede luigi Nybegynder
05. februar 2010 - 15:00 #1
Er der ingen som har bud på dette??
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2010 - 18:46 #2
Jeg mener at alle de gaengse desktop OS understoetter touch skaerme: Linux, MacOS X, Windows.

Hvis de noedvendige drivere er til stede skulle de kunne bruges af alle GUI frameworks og programmerings sprog. Tryk boer opfattes ligesom museklik.
Avatar billede luigi Nybegynder
06. februar 2010 - 08:31 #3
OK.

Hvor går man hen hvis man gerne vil have udviklet et stykke software, som har ovenstående specifikationer?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. februar 2010 - 03:14 #4
Du skal nok bare søge efter nogen som har erfaring i at udvikle fat client GUI apps.

Har du penge er det ikke et problem at få folk.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2010 - 01:08 #5
Kommet videre?