Avatar billede utkesen Nybegynder
05. februar 2010 - 01:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Html og css vil ikke attache

Hej.

Jeg sidder midt i et afgangsprojekt, og havde fundet mig et php
script "tip en ven" og da jeg næsten havde færdig implementeret
det, crashede næsten hele sitet.... index.html vil ikke snakke
med Stylesheetet mere, kun delvist, jeg ved ikke om jeg er kommet
til at rykke rundt på noget rootfolder i dreamwaever eller hva der er sket.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig. på forhånd tak.

Her ligger index filen: http://www.utskiboo.dk/testside/svend/

og her css'et: http://www.utskiboo.dk/testside/svend/css/text.css
Avatar billede rix Praktikant
05. februar 2010 - 02:52 #1
<div id="counters">
        <h3>Klimatællere</h3> her skal være en </div> skulle jeg mene ellers laver den lort i den da den næste kode indholder noget med div
        <div id="worldpopulation">
        <script type="text/javascript">
og her
<form name="form1">
<input type="text" size="69" name="txtMessage"> er ikke sikker men skulle der ikke være en slut tag der heder </input>
</form>

</script>
        </div>
<div id="bottum_bar"></div> er har ikke for mange </div> her selv om det nu ikke gøre noget

dette er min bud jeg er ikke proff og plejer nu ikke at komme med løgsningere men hvis det var min side ville jeg prøve det jeg har skrevet
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
05. februar 2010 - 10:22 #2
Hvorfor er dele af din side lavet i flash? Jeg har klikket rundt på siden, og de mærkeligste steder består af flash, selv om det kun er almindelig tekst.

Er der i øvrigt stadig problemer. Det ser da udmiddelbart fint ud.

rix17172: Der må jo gerne være div i divs.
Avatar billede utkesen Nybegynder
05. februar 2010 - 10:36 #3
Jeg fik rettet op på de vha. En backup i min dropbox på en anden computer:) De dele der er flash på mærkelige steder er sifr kode der laver overskrifterne om til Vector fonte. Jeg beklager ulejligheden. Go weekend
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
05. februar 2010 - 11:04 #4
Ok. Husk at lukke spørgsmålet. Du kan jo selv lægge et svar og acceptere, når du alligevel hjalp dig selv ;)

Nu er jeg ikke ekspert, men jeres overskrifter kommer vel så ikke med i google. Det er værd lige at være opmærksom på.
Avatar billede utkesen Nybegynder
05. februar 2010 - 11:18 #5
Jo for h1 osv ligger stadig i html'en, men bliver skiftet ud med sifr kodningen vha et javascript.
Avatar billede utkesen Nybegynder
05. februar 2010 - 11:26 #6
Jeg skriver fra min Tlf og den kan den åbenbart ikke acceptere, jeg skal nok lukke spørgsmålet Så snart jeg fanger en computer
Avatar billede utkesen Nybegynder
09. februar 2010 - 15:26 #7
Jeg er simpelthen så blank hver gang jeg skal acceptere et svar herinde, så synes jeg funktionen er flyttet... hint anyone??
Avatar billede rix Praktikant
09. februar 2010 - 16:13 #8
føst skal nogen skrive en svar dette gøre man ved at trykke på svar lige neden under "skriv et indlæg" og "kommentar" så går man op på dette indlæg og så trykker man på "acceptere svar"
Avatar billede utkesen Nybegynder
09. februar 2010 - 21:03 #9
?
Avatar billede utkesen Nybegynder
09. februar 2010 - 21:05 #10
? fatter hat.... Kan absolut ikke se "accepter svar" nogen steder, en der er sød at dumpe mig et screen print? Så kan han jo få pointene om ik andet...
Avatar billede utkesen Nybegynder
09. februar 2010 - 21:06 #11
Aha, der skulle svares for at der skete noget :)
Sorry for taking your time