Avatar billede gert_laursen Nybegynder
04. februar 2010 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WIN7 - Automatisk dato markering af mapper i stifinder?

Har win7 64bit - Brug af stifinder:

Når jeg ændrer filnavne i mapper eller mappenavne så bliver ændringsdato for mapper ikke anvist korrekt. Mange af mine mapper hvor der er ændret i mappen eller navnet viser slet ingen dato under "Ændringsdato" i stifinder.

Dvs når jeg sorterer mapperne ik stifinder så får jeg i toppen adskellige mapper hvor der slet ikke er nogen dato.

Hvordan aktiveres automatisk dato i mapper?
Avatar billede gert_laursen Nybegynder
14. marts 2010 - 11:38 #1
up!
Avatar billede gert_laursen Nybegynder
04. april 2010 - 21:08 #2
Ingen løsninger ?
Avatar billede gert_laursen Nybegynder
18. juni 2012 - 19:47 #3
Nothing