Avatar billede op1 Nybegynder
03. februar 2010 - 22:18 Der er 3 kommentarer

Tidstyring av VB-code

Hei. Jeg trenger å kjøre flere "Private Sub" i VB kontinuerlig hvert 0,5 sek for oppdatering av data fra en Modbus-server over TCP. Dataene vises i Access-skjema hvorfra de legges inn i tabeller. Har noen et forslag til hvordan dette kan løses?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
04. februar 2010 - 09:46 #1
Hvis det er i Access så vil det være nærliggende at putte din kode på formens 'On Timer' event som du kan sætte til at køre med det interval du måtte ønske.
Avatar billede op1 Nybegynder
07. februar 2010 - 21:59 #2
Hei Takk for svar. Jeg trenger et litt mer sofistikert løsning. Det er ønskelig å kunne kontrollere flere Private Subs med forskjellige scantider. Finnes deet noen mulighet for dette?
Avatar billede op1 Nybegynder
05. marts 2010 - 20:53 #3
Ingen har kunnet svare godt nok.