Avatar billede xfiles Nybegynder
03. februar 2010 - 12:44 Der er 2 kommentarer

Tilgå en Yousee bredbåndsforbindelse fra en anden lokation med anden internet forbindelse

Er det teknisk muligt at hoppe på sit eget trådløse net hvis man f.eks er på en anden lokation end sin egen bopæl. Hvis man nu fra den anden lokation logger på med en tilsvarende TDC internet løsning kan man så få adgang til ens yousee bredbånd på ens egen bopæl.Grunden til jeg spørger er at Yousee tilbyder webtv og dette kan kun ses hvis man er på et yousee bredbånd. jeg har et trådløst access point som kender MAC Adressen på den pc som jeg vil anvende til at se tv på fra en fjern lokation altså naturligvis her i Danmark. Hvad kan jeg gøre og hvad skal der til ?
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2010 - 13:04 #1
Den MAC adresse sider i dit modem/router og har meget lidt med din computer at gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2010 - 14:42 #2
hvis du bruger dit 12-cifrede nummer på det andet net til login, så kører det sandsynligvis som om, det var dit.