Avatar billede Ditte_J Nybegynder
03. februar 2010 - 10:02 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af / 'bygning' af multimedia player, udfra definerede ønsker

HDMI, PVC, controllers, DivX, VCD …

Jeg er grundforvirret!
Jeg leder efter en fødselsdags-gave til min kæreste. Dette er hvad han ønsker sig (og som jeg ønsker mig at gøre brug af, når han får det af mig :-) ):

Et anlæg / disk (i en eller flere dele) der:
• Kan afspille musik fra computeren på stereoanlægget - trådløst
• Kan afspille musik der er lagret på selve 'disken'
• Kan afspille film fra 'disken' på tv'et
• Har hukommelse, så musik og film kan opbevares på den (overføres via kabel, usb eller WiFi)
• Har WiFi
• Har en skærm, så der kan browses gennem indholdet direkte på 'disken'
• Har Remote Control (evt. sidder skærmen på remote control'en i stedet, så det er denne der bruges til at browse)
• Har internetradio

Findes dette, eller er det muligt at købe elementerne - og så ‘bygge' et sådant ‘anlæg'?

Er der mon nogen af jer der kan hjælpe mig?

Mange venlige hilsener
Ditte
Avatar billede farving Nybegynder
12. marts 2010 - 11:32 #1
Et lidt sent svar, men mit bedste bud som jeg lige kender til vil være en TviX?

Mener ikke den har alle kravene, men koblet op mod et TV (er et mediacenter), så skulle den kunne det hele.

/ Farving
Avatar billede Ditte_J Nybegynder
25. april 2010 - 13:14 #2
Hej ... tak for dit svar.
Kan fortælle at det pt. er endt med Logitechs Squeezebox Duet - og at vi overvejer at udbygge med en Etrayz from Xtreamer ...

Mange hilsener
Ditte