Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 18:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Neon lys i computer

Har tænkt på at købe et Koldkatode lysrør fra thansen: http://www.thansen.dk/product.asp?c=3458715626&n=553627994&pn=672201630

Mit spørgsmål er, hvordan man tilslutter det til computeren, og hvad for stik det skal sættes i?
Avatar billede Bodillen Nybegynder
02. februar 2010 - 18:28 #1
Har du spurgt thansen?
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 18:34 #2
ja, og det sagde de at de ikke lige kunne svare på. Det er derfor jeg skriver her på eksperten...
02. februar 2010 - 19:20 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Elektronik/
eller
http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2010 - 00:18 #4
Tjah, hvad med at pudse brillerne og tag et ekstra kig på billedet?

Der er sørme vist et lille stik og en lille afbryder. Gad vide hvad de er til?

Stikket er et helt alm. molex stik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2010 - 20:10 #5
hæhæ ;)

Fed effekt til dit kabinet!

Ekstremt kraftigt lys til case modding.

Kan også benyttes til fræk neon styling af bilen.

Sættet består at et 30 cm koldkatode rør, ledning, tilslutningsstik samt afbryder.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
04. februar 2010 - 21:06 #6
Styr jer drenge... molex??!? Almindeligt?? Det ligner ikke noget, der passer ind i en almindelig stikkontakt! Er der noget inde i en computer, som det passer til, eller skal oli10b til at lodde/svejse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2010 - 22:37 #7
Der er et tilsvarende stik inde i pc den kan tilsluttes :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2010 - 22:39 #8
Avatar billede louis779 Nybegynder
27. juli 2010 - 16:56 #9
Du sætter stikket til din strømforsyning...
Hvis du er ny til casmodding så syntes jeg du skulle lade være..
Få en som har prøvet det før til at gøre det.
Bare et godt råd for du kan godt riste din strømforsyning hvis du sætter det i det forkerte stik!

MVH Louis