Avatar billede lolman Nybegynder
02. februar 2010 - 15:26 Der er 1 kommentar

prevent select af tekst.. til nyere tider...

Hej..
Jeg ved godt at det er et lidt kliché spørgsmål, og firefox har sikkert gjort det umugligt at blokere. Jeg har prøvet med nogle "gamle" metoder som onselectstart = onmousedown {return false;}

Problemet er at jeg har i gang med at lave et spil hvor man trykke musen ned og så makerer den alle de felter du kommer hen over.

nogle gange kommer den bare til at markere og så dragge - som den nu gør i firefox.

Så derfor hvis nogle kender et en metode måske noget med et over lag og så regne ud hvilke du er over... hmm.. det kom jeg lige til at tænke på...

.. nå .. i hvert fald tak herfra.
Avatar billede skelboe Nybegynder
17. februar 2010 - 09:06 #1
Lidt css kan måske gøre tricket

-moz-user-select: none;
-khtml-user-select: none;
user-select: none;