Avatar billede drinkit Praktikant
02. februar 2010 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Div skal scrolle i x-aksen, ikke y

http://xup.dk/billeder/

Som I kan se scroller den nedad - og billederne går ned ad.. jeg vil have alle billederne i en lang vandret række, som man så scroller henad i div'en.

Og det skal helst være w3c valideret css - :) så tror ikke overflow-x er lovlig.

Vh og god snestorm-dag!
Avatar billede drinkit Praktikant
02. februar 2010 - 14:24 #1
lukket. fand selv ud af det!
whitepaper nowrap skal man bruge :)
02. februar 2010 - 14:24 #2
Du har ladet div #billeder vaere float:left.  Men det er dine <a> der skal floate.  Jeg har ikke mulighed for at teste, men jeg ville mene at du til dit stylesheet for a skal tilfoeje display:inline.
02. februar 2010 - 14:25 #3
Ok, du slog mig med 37 sekunder.
Avatar billede lolman Nybegynder
04. februar 2010 - 05:05 #4
... white-space: nowrap
Avatar billede drinkit Praktikant
04. februar 2010 - 09:28 #5
mærkelig at white-space: nowrap virker, men display inline ikke gør.
Nogle der kan foreklare mig forskellen på de to CSS funktioner?
Avatar billede drinkit Praktikant
04. februar 2010 - 09:29 #6
hov, kom til at acceptere mit eget svar - beklager, det var ikke meningen..