Avatar billede Choppaswag Nybegynder
01. februar 2010 - 20:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Permalinks

Hej.

jeg er igang med at lave en side i Word press, og har et lille problem. Når man går ind på nogle af de andre sider i menuen sker der det at der kommer en masse tal oppe i adressefeltet (kig her, vis du ikke ved hvad jeg mener: http://www.music-diamond.com ). er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg ændre disse "Permalinks" til Frks. /Emner/ ?

tak på forhånd
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2010 - 20:31 #1
hvis du fx betaler et site, så vil du ikke ramme ind i det. Hvis du laver et site på en wordpress-server, så kan det ske.
På fx web10.dk kan du ret enkelt oprette din egen betalte server.
Links i wordpress angiver du i admin-indstillinger - der er flere muligheder.
Avatar billede Choppaswag Nybegynder
01. februar 2010 - 20:56 #2
Ja, men jeg ved ikke hvordan man ændre det i word press. Har dog prøvet at være inde under permalinks indstillinger, men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg gør galt
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2010 - 11:21 #3
de tal har ikke noget med permalink at gøre. Permalink er den del, der kommer efter site-adressen
Det, der hos dig ændres er adressen music-diamond.com og det er serverens skyld.
Jeg ville flytte domæne til en bedre wordpress-udbyder.
Avatar billede Choppaswag Nybegynder
26. april 2010 - 21:10 #4
Lukker Spm.