Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 14:02 Der er 1 kommentar

adgang til drev på filserver?

Windows server 2003

hvordan oprettes adgang fra arb-station(WIN XP Pro) til drev på filserver?

Hvordan laves B/Up af data på filserver, fra en arb-station?
Avatar billede ptael Nybegynder
06. februar 2010 - 09:52 #1
Hej.

Du hjøreklikker på denne computer og vælger opret forbindelse til et netværksdrev. Vælger hvad drev du vil have. Og så vælger du mappe. Mappen kunne f.eks hedde \\server\film Sætter flueben i boksen opret forbindelse igen ved logon.

Ang backup. Kan du bruge ntbackup. Som er windows ejet system.

Gå til menuen kør. Skriv ntbackup tryk enter.