Avatar billede ranni Forsker
31. januar 2010 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

silhuetter/fotos

Hej.
Jeg har lavet en løbeseddel,der advarer mod tyveknægte.
Til det har jeg brugt bl.a. silhuetter af tyve, politi,sirener, telefon, kamera som jeg fandt på en .com side.
Nu har ledt efter den i 5 timer, men ikke kunnet finde den eller noget lign. Er der en, der vil hjælpe ???
Avatar billede ranni Forsker
31. januar 2010 - 22:52 #1
Hej igen.
De clipart sider jeg kan finde er farvelagte og ikke seriøse.
Den jeg har brugt før, havde mange sort/hvide billeder.
De var ikke til downloads, men jeg måtte tage et billede med programmet DEBUT og siden havde et lidt mærkeligt navn.
Jeg håber en af jer kan give henvisning til en lignende side
Avatar billede perwolf Forsker
01. februar 2010 - 14:59 #2
Prøv at søge på nettet efter piktogrammer.
Avatar billede ranni Forsker
01. februar 2010 - 15:26 #3
Hej perwolf.
Ja !! selvfølgelig !!
Så er det, jeg kan mærke alderen.
Tak for at du ruskede de små grå vindinger oppe i --- ??? hvad er det hedder, det der ligger under de få hår på hovedet.
Tak for hjælpen.