Avatar billede christiansen2 Nybegynder
31. januar 2010 - 12:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

netgear trådløs

har netop installeret en netgear router og er på nettet med kabel. problemet er at den bærbare ikke kan se det trådløse net. den bliver brugt til skolebrug og der kan den godt finde netværk, men herhjemme finder den intet netværk at tilslutte på
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2010 - 12:58 #1
Prøv evt at se om du kan finde noget, du kan bruge her

http://www.eksperten.dk/search?q=netgear+tr%E5dl%F8s
Avatar billede kimtheman Novice
31. januar 2010 - 13:01 #2
Har du været inde i netgear router indstillinger og set om den står som værende synlig og hvilken kryptering osv
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2010 - 13:34 #3
på netgear kan man også aktivere wlan - det kan være slået helt fra - det gøres i indstillinger for router (hvor du også sætter ssid, kryptering osv - og sætter din bærbare til at logge på disse data, når de er i nærheden)
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
22. august 2010 - 17:03 #4
lukker spørgsmål, har løst det selv
Avatar billede kimtheman Novice
22. august 2010 - 22:24 #5
Det kunne så lige være fint hvis du skrev hvad årsagen var? Hvordan du fik det løst.
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
24. august 2010 - 15:54 #6
Undskyld, det blev løst ved at købe en D-link router.
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 17:00 #7
okay fint. Ja kører også selv med en D-Link DIR-635 Wireless N Router, og er fint tilfreds.