Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
31. januar 2010 - 10:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musik på nds?

Hej...

Jeg har købt mig en NDS og et dstt kort. Man skulle så kunne lægge musik over på det kort og derfra høre musikken fra NDS'en. Men jeg kan ikke få den til at vise musikken når det er lagt over på kortet.

Jeg bruger det software som var på kortet da jeg fik det.

På forhånd tak ;)
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
31. januar 2010 - 17:30 #1
Nå der er ingen som ved noget
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. februar 2010 - 09:30 #2
Jo, men det er ikke alle der sidder 24/7 og venter på spørgsmål... - langtfra, heldigvis.

Med NDS - mener du så Nintendo DSx? - husk at den kun spiller sit eget musikformat.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. februar 2010 - 09:32 #3
...Det var ved nærmere eftertanke video. Musik - der skal du have konverteret til noget AAC - den kan ikke afspille MP3.