Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2010 - 16:32 Der er 4 kommentarer

Søger du job KIG!!!

Hey.

Står du og mangler lidt fritidjob som web-designer & Web-koder så måske mulighed her for dig?.

Jeg mangler en som kan web-design & Web-koder til mine projekter jeg er i gang med nu, det dreje sig om webshop og andre små ting. Kontakt mig på msn: DJ_and4eva@hotmail.com eller email: Aggerpetersen@gmail.com

Jeg uddyber mere i sagen når du kontakter mig, penge gives :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
30. januar 2010 - 16:39 #1
Du er velkommen til at tage et kig på min hjemmeside og mine referencer på www.tinocordes.dk og eventuelt også min næsten færdige nye hjemmeside på www.joomla.tinocordes.dk.

Jeg er uddannet grafiker og arbejder som freelance webdesigner. Hvis du er interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2010 - 16:42 #2
Har skrevet en mail til din email på www.tinocordes.dk
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2010 - 14:08 #3
Har sendt dig en email pure004
Avatar billede den-evil Nybegynder
02. februar 2010 - 12:39 #4
Smid evt et jobopslag her: www.fritidsjobbere.dk :)