Avatar billede radiohead Nybegynder
29. januar 2010 - 10:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JS Cookie / remember state

Hey, jeg bruger denne accordion til et menusystem (Dog med 2 led (hovedside og undersider))
http://davidwalsh.name/simple-mootools-accordion

Problemet er, at jeg gerne vil have den til at huske dens "state", når man skifter side.
Det vil sige, at når man skifter side, så skal åbne den undermenu hvor den pågældende side befinder sig i.

Lige nu åbner den altid den første/øverste undermenu.

Håber i forstår.
Avatar billede intenz Novice
29. januar 2010 - 15:50 #1
Avatar billede radiohead Nybegynder
30. januar 2010 - 16:13 #2
Tak for svaret. Jeg checker det lige efter weekenden, og vender tilbage :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
31. januar 2010 - 21:36 #3
Har sat koden ind nederst i head (efter accordion og mootools), men det virker ikke.

Den åbner stadig bare den første "toggler" i menuen. :(