Avatar billede cosmo21 Novice
28. januar 2010 - 15:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista ville ikke starte op

Hej alle

Jeg sidder ved en computer hvor der ligger en recovery af Vista på, købt i Elgiganten.

Pludselig i dag starter den op og siger der kan være en fejl og man får muligheden for og vælge -
- Start og
- start med reperation (anbefalet)

Begge er prøvet uden held den står bare og køre med den der gule linje og vista men uden opstart.

Fejlsikret tilstand er prøvet og køres den stopper den pludselig med og indlæse når den kommer til en fil og køre ikke videre.

Hvad kan jeg gøre..er dette et velkendt problem ?
Vh
Claus
Avatar billede Badgangsters Nybegynder
28. januar 2010 - 16:09 #1
tag - start med reperation (anbefalet)

Den skulle reparere din computer og så kommer du på igen du mister ingen filer af det eller noget!
Avatar billede cosmo21 Novice
28. januar 2010 - 16:14 #2
er prøvet den stod 20 min og intet skete
Avatar billede Badgangsters Nybegynder
28. januar 2010 - 16:15 #3
tror jeg desværre ikke jeg kan hjælpe
Avatar billede cosmo21 Novice
28. januar 2010 - 16:22 #4
ok lader den stå åben hvis andre kan hjælpe
28. januar 2010 - 18:08 #5
Hvis du ikke har nogle egne DATA på 'dyret', så gennemfør [recovery] proceduren !!!
NB NB NB: ALT bliver slettet.
Avatar billede cosmo21 Novice
28. januar 2010 - 19:20 #6
Hej Karise-Larry

Der er en del data.. mit spg ville da være .. kan jeg tage harddisk ud af kabinettet og over på en anden computer og overføre data til en ekstern harddisk.

for ville hellere have windows 7 så alt med recovery glemmer jeg alt om. Har jo alligevel Win7
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2010 - 20:33 #7
Lad den stå og arbejde.
På min egen pc tog det 3 kvarter.
Avatar billede cosmo21 Novice
28. januar 2010 - 20:52 #8
hjælper ingenting desværre er prøvet