Avatar billede skalling Nybegynder
28. januar 2010 - 13:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook express eller windows mail med windows 7

Jeg har fået en ny computer med windows 7, men jeg har ikke lyst til Windows live mail.
Er der mulighed for at installere ovennævnte programmer.
Hvis ikke det er muligt, kan man så finde et tilsvarende program.
Jeg orker ikke alt det der man får med i et online program.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. januar 2010 - 13:29 #1
Hej. du har jo den mulighed at indstallere office pakken og bruge office outlook. det bruger jeg nu da outlook express ikke kan installeres i win7
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. januar 2010 - 13:30 #2
Windows live mail er ellers et udemærket program. Så vidt jeg ved er det ikke kun et online program.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. januar 2010 - 13:33 #3
Ellers er der thunderbird, hvilket også er en god mailklient.
Avatar billede skalling Nybegynder
30. januar 2010 - 17:04 #4
Tak Michael. læg venligst et svar
Avatar billede skalling Nybegynder
26. januar 2011 - 16:40 #5
Så lukker jeg den.