Avatar billede sprite Nybegynder
17. juli 2001 - 22:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Enter logo

Hej

Er der nogle der vil lave et enter logo til mig der skal stå Enter på det og det må godt være lidt sejt og med lidt grafik, det skal passe til en sort baggrund og skal være sådan almindeligt...
I vil få mine sidste 80 point for det...
Avatar billede jd Nybegynder
17. juli 2001 - 22:27 #1
Sidste 80 points? -du er blevet oprettet i dag og har masser tilbage... hmm...
Avatar billede sprite Nybegynder
17. juli 2001 - 22:31 #2
nej jeg har 0 nu!
Avatar billede jd Nybegynder
17. juli 2001 - 22:33 #3
Hov ja - du er bare fandens hurtig til at bruge dem... :)
Avatar billede swasper Nybegynder
17. juli 2001 - 22:54 #4
Hvor stort skal billedet være, du kan evr. kontakte mig på ICQ så kan vi snakke om det!

Avatar billede sonne Nybegynder
18. juli 2001 - 00:22 #5
I hvilken sammenhæng havd du tænkt at det skulle bruges ?

Aksel
Avatar billede sprite Nybegynder
18. juli 2001 - 00:44 #6
Tager pointene igen når ingen gider at hjælpe... :( billedet hmm det skal ikke være særligt stort.. sådan tilpas når men..
Avatar billede mrjowns Novice
18. juli 2001 - 08:59 #7
Hmm, har først set spørgsmålet nu! Havde ellers været frisk på at hjælpe!! Well...!? --jowns--