Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2010 - 20:29 Der er 6 kommentarer

skype

jeg har skype og kan sagtens ringe op og høre lyd når de andre snakker, men jeg kan ikke høres i den anden ende. Hvorfor?? jeg ville jo ikke kunne høre de andre hvis der ikke er en mikrofon eller??
mette
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2010 - 20:32 #1
Du kan nu godt høre de andre selv om du ikke har mikrofon.
Er mikrofonen tændt?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 07:03 #2
hvordan ser jeg om jeg har mikrofon?? jeg har lavet skypetest og de siger der ikke er mikrofon
Avatar billede jdann Mester
28. januar 2010 - 08:47 #3
Hejsa

Hvis du i Skype under " funktioner " klikker "indstillinger" og herefter "lydindstillinger" får et et billede med

Lyd ind og lyd ud.

Lyd ind er mikrofon - i feltet står der et eller andet - prøv og klik her. Måske har du ikke markeret f.eks. dit kamera. hvor der ofte er indbygget mikrofon - ellers skal du markere dit headset.

Lyd ud er højtalere - disse skal stå på aktuelle højtale ( enten fra skærm eller headset

VH

Jørgen
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 09:04 #4
der står lyd ind som ingen og når man tester er der stadig ingen lyd
Avatar billede jdann Mester
28. januar 2010 - 09:34 #5
Bruger du headset ?

Eller anden form for mikrofon

Din lyd - kommer den fra højtalere i skærmen - eller

Hvis du trykker på den lille pil der er i rammen ud for " Lyd ind " kommer der så slet ikke nogle muligheder

Jørgen
Avatar billede Lystlund Nybegynder
28. januar 2010 - 21:20 #6
Hvis du har en microfon kan du prøve at sætte den i bag panelet af din computer.

Jeg har selv skype og af mærkelige grunde vil skype ikke opfatte min microfon i frontpanelet (måske fordi det er i stykker).

Det hjalp for mig og nu virker det fint igen.

Håber det kan hjælpe