Avatar billede neostardk Nybegynder
26. januar 2010 - 08:07 Der er 2 kommentarer

Opstarts proplemer.

Hej.

Jeg får en fejl næsten hver 2. gang jeg starter min computer op, der kommer sort skærm og den skriver at jeg skal indsætte min vista cd og reperer mit vista.
Der står fejlen er:

File: \boot\BCD
Status: 0xc00000f
Info: An error occorred while attempting to read the boot configuration data.

Det virker så når jeg har repereret den. Men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang næsten.

Er der en løsning på problemet?
Jeg har lige formateret den, fordi den gjorde det samme.
Det er lidt som om det er efter den installerede vista service pack 2..
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 10:29 #1
Som meddelsen antyder har du problemer med din bootsector det kan skyldes flere ting, virus, fysisk beskadigelse eller bare gamle rester der ikker fjernet. Jeg ville gi harddisken en gang KILLDISK www.helgec.dk/killdisk.html så er du sikker på at evt. virus eller rester er væk, vær opmærksom på at hele disken slettes så metoden duer ikke hvis du f.eks. har en recovery partition
Avatar billede neostardk Nybegynder
11. maj 2011 - 10:39 #2
Lav lige et svar helgec :)