Avatar billede BeJu Nybegynder
25. januar 2010 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

unlock code

Jeg sidder lige med en bærbar hvor jeg mangler en unlock code til Adope photoshop album starter edition 3,0
Da programmet idag er gratis har jeg hentet en ny version og lagt oven i men den bliver ved med at skrive at jeg skal registrer det gør jeg så men den vil ikke gå igennem og springer ud af programmet nu vil jeg prøve med en kode og der er mange steder de skriver free code men jeg kan ikke finde en er der en der kan hjælpe
Avatar billede justrace Novice
25. januar 2010 - 23:09 #1
Prøv at afinstaller dem begge, og læg kun den nye ind igen.
Avatar billede BeJu Nybegynder
25. januar 2010 - 23:16 #2
jeg kørte en afinstallering inden jeg installerede det nye denne registrering må ligge dyber inde er jeg bange for
Avatar billede justrace Novice
25. januar 2010 - 23:21 #3
Hm, tror ikke der er meget at gøre:  http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/starter.html
Avatar billede BeJu Nybegynder
11. november 2010 - 21:54 #4
Jeg omformatteret maskinen og problemmet blev løst på denne måde